lördag 1 november 2014

Just me - or is it


Inga djupare analyser denna disiga lördagmorgon. Även om huvudet torde vara relativt klart. Men vem är jag egentligen är väl frågan som många ställer sig. Alltså inte vem jag är, utan vem man är själv. Herregud, så självcentrerad är jag inte! 

Hur mycket påverkas man av allt runtomkring?  Hur mycket styr vi egentligen själva och vad påverkar oss mest? 

Jag söker nog fortfarande en identitet - gör inte alla det hela tiden? Eller är det alla roller man ska ta som gör en smått förvirrad vem man egentligen var innan man blev .. allt.. Vem skulle man vara utan alla roller. 
Man kanske skulle ta och hitta sig själv på någon sån där kurs? 
Vi påverkas och blir påverkade. 
Jag tror jag ska försöka påverka andra på ett bra sätt idag. 
Men först! Kaffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar