måndag 17 november 2014

Pannben

Riktigt skönt nu EFTERÅT. Men fy sjutton vad omotiverad jag är inför att åka och träna på gymmet nuförtiden. Och inte blev det bättre när vi kom dit. Fullt med folk överallt.

Men jag var ju där för att träna trots allt. Så 1000 meter rodd blev det. Sen kom en intention att köra någon muskelgrupp. Drog halvhjärtat upp några 50 kg i mark som uppvärmning men det fanns ingen gnista, jävlar anamma eller ens bita-ihop-tänderna style. Så jag gick och ställde mig på stepmaskinen och plågade mig igenom 30 minuter på den.
Lite jävlar anamma lyckades jag uppenbarligen hitta bakom pannbenet!

Jag måste ändra något. Antingen hitta ett mål med träningen eller säga upp gymkortet. Men vad ska jag hitta på istället?

Kan ju inte sitta och äta hela dagarna haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar