tisdag 4 november 2014

Balans i vardagen

Lite gammal bild, dassig färg haha
Såå trött i hjärnan. Fast nu är det iofs bättre - var en sväng på gymmet och pumpade axlar och biceps. Skönt att få stänga av hjärnan lite och bara fokusera. För det var man verkligen tvungen att göra i den svettångande lokalen med massa testosteronstinna karlar i linnen. De var ju överallt och ingenstans!

Har varit korvstoppning på praktiken idag, men otroligt kul och intressant! Jag och H har suttit och tagit in varenda ord på Vuxenpsykiatrin idag. Det snurrar en hel del egna tankar om hur man kan hjälpa patienter med tankesättet en arbetsterapeut har. Aktivitet är en så viktig del i rehabilitering och ibland känns fokus på medicinering kanske lite väl stor i mina ögon.
Tyvärr går dagarna jättefort - är redan onsdag imorn!
Vill ha praktik där mer än en vecka ju...

Verkligen skönt med ett träningspass om jag får upprepa mig. Balans är helt klart väldigt uppskattat.


2 kommentarer:

  1. Ja, visst rinner veckorna iväg. Onsdagar är min not-so-fun-day men ett tu tre är väl dem över också...

    SvaraRadera