lördag 1 november 2014

Träningsmotivation

För mig går det upp och ner hela tiden. För någon vecka sen var allt tråkigt och gymmet var fullknökat och luktade äckligt.
Men nu är motivationen tillbaka och jag har lyckats komma till gymmet på tider där det varit något färre träningssugna. Det har ju bidragit till att jag kunnat springa runt lite som jag velat bland hantlar och stänger. 
Har för övrigt grym träningsvärk i hela ryggen efter marklyften igår. Har undvikit marklyft ett tag för att jag ...varit för lat?? Men den är ju så effektiv!! Måste ta tag i den igen - så kul med en övning som ger så bra resultat. 
Ska ha marklyft som mål nu varje ryggpass. Tror det är viktigt att ha delmål med sin träning. Eller för den skull allt man gör. Ingen plan inget resultat. 
Så nu ska här marklyftas och öka vikter!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar