måndag 3 november 2014

Det är detaljerna som gör det

Det kan handla om hur du vinklar hanteln i en bicepscurl, eller låser fast armbågen.
(Jag måste förresten styra upp min träning gällande triceps. Antingen har jag förlorat denna muskel, eller så är det helt enkelt så att jag är urkass på att hitta kontakten.)
Ska sätta upp ett tricepsprogram att följa slaviskt så får vi se om den detaljen kan ändras på.
Dips...liggande tricepspress...Har du någon favvo?

Men nu var det egentligen mer på inredningsplanet jag menade (råkar visst alltid hamna på sidospåret huvudspåret träning haha).

En liten rundvandring här hemma med inredningsdetaljer i fokus.



Det går att vara glömsk och ha gröna växter! 


Sommarens snäckor och stenar


Doftljus hör hösten till. Dammet bjuder jag på


Skulle göra en uppföljning på den där tavlan någon gång. Större och med mer färger. 
Vet en vägg som är tom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar