tisdag 4 november 2014

Dumt så dumt


Det är jättebra och nödvändigt med vilodagar. Men. Dumt att lägga in en vilodag på en måndag. I alla fall för mig. För då går det lätt och blir vilodag på tisdagen också. Jag menar, på tisdagen är man ju MINST lika trött och seg som på måndagseftermiddagen. Kanske vilar man onsdagen med. Det finns ju trots allt fyra dagar kvar på veckan.

Å så vips så står man där med fredagsmyset upp i halsen och undrar hur hela veckan bara kunde schwischa förbi.

Jag behöver ett annat upplägg. Starta veckan med träning. Så går den av bara farten sen istället. Schwisch så har man TRÄNAT tre fyra dagar och det är knappt lördag än.

Schwisch schwisch vad mycket bättre.

Men igår. Vilodag. Och tisdagstrött idag. Oj oj vad trött och vad SENT jag kommer komma hem.

Nej nu är det sista veckan som måndag är vilodag för mig! Basta!
Ni hör ju vad dåliga ursäkter man har.

2 kommentarer: