måndag 24 november 2014

Take a big bite

Veckan som gick kom jag faktiskt iväg till gymmet fem gånger! Måndagen var katastrof, i alla fall första minutrarna - var så mycket folk och jag var grymt omotiverad redan innan. Men fick kört cardio till slut och det ska väl vara väldans bra för hjärtat, så nöjd med det!
Sen har det blivit ben en dag, axlar + triceps en, biceps och mage i lördags och rygg igår.
Det enda jag "glömt" är bröst. Men det gör inte så mycket om jag får säga mitt. Satsar tusen gånger hellre på ben. Och axlar är sedan beynnelsen min absoluta favorit (förmodligen för att jag redan hade lite småsynliga axlar på min annars totalt obefintligt muskulösa kropp).

Annars måste jag förbättra bålstyrkan! Är inte benen som tar slut i knäböj, det är bålen. Och det är såklart lagom irriterande. Så mer bål. Tjoho. Får köra det på axeldagarna så blir det en rolig, en tråkig grej den dagen.
Sen måste jag få med triceps mer. Har svårt att få kontakt där.

Det känns grymt bra att vara i fas igen och jag känner mig taggad inför kommande träningsveckor. Nu kör vi! Take a big bite of life



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar